event@fogamo.sk I Apollo Nivy Prievozská 2/A Bratislava

Všeobecné obchodné podmienky

 

  1. ÚVODNÉ USTANOVENIA

 

  1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sú vydané s odkazom na ustanovenie § 273 odsek 1 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník spoločnosťou Gurmán Group s. r. o., IČO : 52261093, DIČ : 2121004116, IČ DPH : SK2121004116, Galvaniho 6 821 04 Bratislava – mestská časť Ružinov, kontakt event@foodgarden.sk, zapísanej v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Bratislava III, v oddiele Sro, vo vložke

č.: 137028/B , ktorá je prevádzkovateľom Food Garden Moments, nachádzajúceho sa na adrese Prievozská 2A – Bratislava.

 

  1. Pre účely týchto VOP sa rozumie:

 

  1. a) Poskytovateľom – spoločnosť Gurmán Group s. r. o., IČO : 52261093, DIČ : 2121004116, IČ DPH : SK2121004116, Galvaniho 6 821 04 Bratislava – mestská časť Ružinov, kontakt event@foodgarden.sk, zapísanej v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Bratislava III, v oddiele Sro, vo vložke

č.: 137028/B, 

  1. b) FoGaMo Moments – objekt na Prievozskej 2A – Bratislava, 

 

  1. c) Klientom – akákoľvek fyzická alebo právnická osoba, ktorá uzatvorí s Poskytovateľom Zmluvu/Objednávku/Dohodu,

 

  1. d) Hosťom – akákoľvek fyzická alebo právnická osoba, ktorá využíva Službu, pričom

Hosťom môže byť aj Klient a naopak,

 

  1. e) Službou – akékoľvek plnenie poskytované Poskytovateľom v Food Garden Moments, najmä eventové, stravovacie a konferenčné služby,

 

  1. f) Podujatím – spoločenská/firemná udalosť, ktorej sa zúčastňuje spravidla viac ako 10 Hostí a ktorá je spojená s poskytovaním viacerých druhov Služieb,

 

  1. g) Zmluvou/Objednávkou/Dohodou – akýkoľvek dvoj alebo viac stranný právny úkon, ktorého predmetom je záväzok Poskytovateľa poskytnúť Služby Klientovi a/alebo Klientom určeným Hosťom a záväzok Klienta zaplatiť Poskytovateľovi dojednanú cenu, odmenu alebo inak označenú odplatu (ďalej len „cena“), vrátane zmluvy uzatvorenej aj len formou objednávky Klienta akceptovanej Poskytovateľom alebo inak. Za Zmluvu sa považuje aj rámcová zmluva alebo inak označený právny úkon, ktorého obsahom alebo účelom je opakované poskytovanie Služieb v budúcnosti.

 

  1. Tieto VOP a jej jednotlivé ustanovenia sa vzťahujú na všetky právne vzťahy založené

Zmluvou, pokiaľ v Zmluve nie je dohodnuté inak. Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou

každej Zmluvy uzavretej medzi Poskytovateľom a Klientom, pokiaľ (i) na nich odkazuje

Zmluva, objednávka Klienta alebo akceptácia Poskytovateľa alebo (ii) tieto VOP k nim

boli priložené alebo (iii) boli Klientovi známe z predchádzajúcich obchodných vzťahov

s Poskytovateľom alebo inak. Uzatvorením Zmluvy Klient vyslovuje súhlas s tým, že

tieto VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. Pokiaľ sa niektoré ustanovenia Zmluvy

odchyľujú od týchto VOP, má dojednanie v Zmluve prednosť a kolidujúce ustanovenie

týchto VOP sa nepoužije.

  1. Použitie odchylných ustanovení všeobecných obchodných podmienok, alebo inak označených iných obchodných podmienok Klienta sa vylučuje.

 

  1. UZAVRETIE ZMLUVY

 

  1. Uzavretím Zmluvy sa rozumie dohoda medzi Poskytovateľom a Klientom o poskytnutí jednej alebo viacerých Služieb, uzatvorená v akejkoľvek podobe, vrátane listinnej, elektronickej, prípadne využitím internetového rezervačného – elektornického systému prevádzkovaného Poskytovateľom alebo tretími osobami v mene a/alebo na účet Poskytovateľa.
  2. Uzatvorením Zmluvy Klientovi vzniká povinnosť zaplatiť Poskytovateľovi dohodnutú

cenu a Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť Klientovi Služby v dohodnutom rozsahu.

Ustanovenie článku IV. odsek 5 a 6 týchto VOP nie je ustanovením predchádzajúcejvety dotknuté.

  1. Klient zodpovedá za riadne a včasné plnenie jeho záväzkov vyplývajúcich zo Zmluvy, a to bez ohľadu na skutočnosť, či je zároveň Hosťom. Klient tiež spoločne a nerozdielne s Hosťom ako prípadným škodcom zodpovedá za škodu spôsobenú Poskytovateľovi,vpokiaľ takýto Hosť – škodca bude využívať Služby na základe Klientom uzatvorenej Zmluvy/Dohody/Objednávky.

 

Osobitné ustanovenia pre uzavretie Zmluvy v elektronickej podobe

 

  1. V prípade záujmu Klienta o objednanie Služieb v elektronickej podobe, Klient urobí

objednávku použitím www stránky Poskytovateľa, a to vyplnením a odoslaním rezervačného/objednávkového formulára v systéme Poskytovateľa a/alebo kontaktného formulára. Klient môže objednať služby aj prostredníctvom elektronickej pošty (e-mailu). V rezervačnom/objednávkovom alebo v kontaktnom formulári je Klient povinný vyplniť riadne všetky požadované údaje. V kontaktnom formulári a/alebo v texte e-mailu je Klient povinný uviesť text objednávky. Rezervačný/Objednávkový i kontaktný formulár sú zverejnené na internetovej stránke Poskytovateľa www.fogamo.sk.

  1. Objednávku cez vyplnený rezervačný/objednávkový a/alebo kontaktný formulár a/alebo e-mail odošle Klient Poskytovateľovi prostredníctvom siete Internet. Doručenie takejto objednávky Poskytovateľovi sa považuje za návrh na uzavretie Zmluvy/Dohody.
  2. Klient má nárok iba na Služby v rozsahu vyplývajúcom zo Zmluvy a pokiaľ ich v plnej výške, alebo v dohodnutej zálohe uhradil. 
  3. Podmienkou záväzného rezervovania Služieb je zaplatenie zálohy vo výške minimálne 50% – 100 % ceny objednaných Služieb.

V prípade neuhradenia zálohy podľa predchádzajúcej vety, rezervácia Služieb sa automaticky zruší v plnom rozsahu.

  1. Po uhradení plnej ceny rezervovaných Služieb bude Klientovi vystavené a na e-mailovú adresu zaslané potvrdenie o rezervácii zo strany Poskytovateľa.




Podujatia/Eventy

 

  1. Pokiaľ v Zmluve nie je dojednané inak, na zabezpečenie a riadnu prípravu Podujatia/Eventu je Klient povinný zaslať Poskytovateľovi kompletné podklady zahŕňajúce tiež úplnú konkretizáciu požiadaviek týkajúcich sa dojednaných Služieb najneskôr 10 dní pred konaním Podujatia.
  2. Akákoľvek zmena druhu a rozsahu požadovaných Služieb oproti druhu a rozsahu dojednanému v Zmluve je možná len písomne. Klient nemá bez ďalšieho právny nárok

na zmenu druhu a rozsahu ním požadovaných Služieb. 

  1. V prípade, že si konanie Podujatia/Eventu vyžiada prevádzku priestoru aj po 0:00 hod., má Poskytovateľ nárok na poplatok vo výške podľa aktuálneho cenníka. 
  2. Ceny jedál a nápojov nie je možné garantovať skôr ako 60 dní pred konaním Podujatia/Eventu. Na základe uvedeného si Poskytovateľ vyhradzuje právo zmeny ceny jedál a nápojov

vo vzťahu k Podujatiam/Eventom, ktoré sa budú konať neskôr ako 60 dní od uzatvorenia Zmluvy/Dohody/Objednávky, nie však o viac ako 15 % oproti cenám v čase uzatvorenia Zmluvy.

  1. Klient ani Hostia nie sú oprávnení zásobovať Podujatie vlastnými jedlami alebo nápojmi, s výnimkou predchádzajúcej výslovnej písomnej dohody s Poskytovateľom. V takýchto prípadoch Poskytovateľ účtuje servisný príplatok podľa aktuálneho cenníka.
  2. Klient je povinní zaplatiť Poskytovateľovi aj za jedlá, nápoje a iné Služby spotrebované zo strany Hostí Podujatia/Eventu nad rámec dohodnutý v Zmluve/Dohode, ibaže si Klient výslovne v Zmluve/Dohode dojednal zákaz objednávok dodatočných Služieb zo strany Hostí Podujatia/Eventu na

účet Klienta.

  1. Používanie akýchkoľvek predmetov práv duševného vlastníctva (hudba, filmy a pod.) na Podujatiach/Eventoch je vždy na výlučnú zodpovednosť Klienta. Klient je povinný vysporiadať na vlastné náklady a zodpovednosť všetky záväzky spojené s použitím predmetov duševného vlastníctva na Podujatí/Evente, a to či už voči autorom, iným majiteľom práv k predmetom duševného vlastníctva, organizáciám na ochranu autorských práv a pod.
  2. Poskytovateľ je oprávnený kedykoľvek odstúpiť od Zmluvy/Dohody/Objednávky, ktorej predmetom je poskytnutie Služieb v súvislosti s Podujatím/Eventom, ak sa dozvie o hrozbe, že (i) konanie Podujatia/Eventu alebo správanie (vystupovanie) účinkujúcich alebo Hostí, ktorých účasť sa na Podujatí/Evente predpokladá, sú samostatne alebo spoločne spôsobilé zasiahnuť do práv alebo právom chránených záujmov iných fyzických osôb alebo právnických osôb (vrátane Poskytovateľa) alebo inak porušiť všeobecne záväzné právne predpisy, prípadne že (ii) na Podujatí/Evente môže dôjsť k šíreniu extrémistickej ideológie, materiálov alebo názorov, prípadne (iii) môže dôjsť k inej forme narušenia verejného poriadku. Ak skutočnosti uvedené v predchádzajúcej vete budú zistené počas konania Podujatia/Eventu, Poskytovateľ je oprávnený zakázať ďalšie pokračovanie Podujatia/Eventu a zastaviť poskytovanie Služieb pre účely konania Podujatia/Eventu. V prípadoch uvedených v tomto odseku VOP Klient nemá nárok na náhradu žiadnej ujmy vzniknutej v príčinnej súvislosti s výkonom oprávnení Poskytovateľa; záväzok Klienta na zaplatenie všetkých objednaných Služieb v rozsahu podľa Zmluvy tým nie je dotknutý.
  3. Akékoľvek verejná propagácia Podujatia (vrátane politických, náboženských a predajných Podujatí), ktorá priamo alebo nepriamo spája alebo umožňuje spojiť Podujatie/Event  so zariadením alebo osobou Poskytovateľa (vrátane obrazovej, zvukovej alebo textovej formy propagácie obsahujúcej odkaz na názov, adresu alebo vyobrazenie zariadenia), si vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas Poskytovateľa.
  4. K všetkým snímkam a fotografiám uverejneným na webovej stránke zariadenia má

Poskytovateľ výlučné práva. Akékoľvek nakladanie s nimi podlieha predchádzajúcemu

písomnému súhlasu Poskytovateľa.

  1. V areáli a priestoroch Hotela môžu byť na marketingové, propagačné a reklamné účely zariadenia vyhotovované zvukové, obrazové, alebo zvukovo-obrazové záznamy, na ktorých môžu byť zaznamenané zvukové, obrazové alebo zvukovo-obrazové prejavy Hostí/Klientov, ktoré záznamy môžu byť následne uverejnené na internetových

stránkach a propagačných materiáloch zariadenia. Takéto vyhotovenie a použitie zvukových, obrazových alebo zvukovo-obrazových záznamov berie Hosť/Klient na

vedomie a súhlasí s ním, a to bez potreby udelenia ďalšieho osobitného súhlasu.

  1. Pokiaľ Poskytovateľ na žiadosť Klienta obstaráva pre účely Podujatia technické a iné zariadenia od tretích subjektov, koná tak vždy v mene a na účet Klienta. Poskytovateľovi tým nevznikajú žiadne záväzky voči tretím osobám a nároky tretích

osôb z užívania takéhoto zariadenia na Podujatí/Evente sú nárokmi iba voči Klientovi.

  1. Používanie vlastných elektrických, elektronických, technických a akýchkoľvek iných zariadení a predmetov Klienta alebo patriacich tretím osobám, vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas Poskytovateľa ešte pred ich umiestnením na Podujatí/Evente. Poskytovateľ si vyhradzuje právo osobitne spoplatniť použitie takých zariadení, ktoré nad mieru určenú Poskytovateľom zvyšujú náklady na dodávku elektrickej energie, prípadne zvyšujú iné prevádzkové náklady zariadenia.
  2. Za poruchy alebo poškodenia technických a iných zariadeniach patriacich k zariadeniu zodpovedá v celom rozsahu Klient, ktorý je povinný uhradiť všetky náklady spojené s uvedením týchto zariadení do pôvodného prevádzkyschopného stavu. Poskytovateľ je oprávnený prostredníctvom svojich zamestnancov alebo tretích osôb vykonať kontrolu takýchto zariadení a uložiť opatrenia na predchádzanie, príp. zamedzenie vzniku porúch a poškodení a Klient je povinný takéto opatrenia strpieť a dodržiavať.
  3. Za bezpečnosť technických, elektronických, elektrických alebo akýchkoľvek iných

zariadení a predmetov, ktoré nie sú vo vlastníctve Poskytovateľa a sú alebo budú

používané na Podujatí/Evente (ďalej len „vnesené veci“), v celom rozsahu zodpovedá Klient.

  1. Akákoľvek vnesená vec na Podujatie/Event, vrátane dekoračných predmetov, musí byť v technickom stave umožňujúcom jej plánované použitie, a to v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a aplikovateľnými technickými normami. Za dodržanie povinností uvedených v predchádzajúcej vete v celom rozsahu zodpovedá Klient.
  2. Vnesené veci musia byť po skončení Podujatia/Eventu okamžite odstránené. Pokiaľ Klient opomenie splnenie tejto povinnosti, prípadne sa dostane do omeškania s jej splnením,

je Poskytovateľ oprávnený účtovať Klientovi nájomné, a to vo výške podľa aktuálneho

cenníka. V prípade, že bude Klient v omeškaní s odstránením vnesených vecí po dobu

dlhšiu ako 3 dni, a nebude táto doba po dohode so Event manažérom dojednaná na iné trvanie, je Poskytovateľ oprávnený vnesené veci zničiť na náklady Klienta, prípadne ich predať prvému záujemcovi o kúpu za ním ponúknutú cenu, pričom výťažok z predaja, po odpočítaní pohľadávok Poskytovateľa, je Poskytovateľ povinný vydať Klientovi. Pre vylúčenie pochybností sa uvádza, že v prípade omeškania Klienta s odstránením vnesených vecí zo zariadenia, Poskytovateľ nemá žiadnu povinnosť zachovávať akúkoľvek mieru starostlivosti vo vzťahu k vneseným veciam.

  1. CENA, PLATOBNÉ PODMIENKY

 

  1. Cenník Služieb je k nahliadnutiu v zariadení, alebo na vyžiadanie, nakoľko v mnohých prípadoch sa jedná o ponuky na mieru zákazníkovi. Iná cena ako je uvedená v cenníku Služieb, platí len v prípade, ak bola individuálne dojednaná.
  2. Ceny uvedené v cenníku Služieb sú konečné, zahŕňajú daň z pridanej hodnoty,

nezahŕňajú však miestne dane, pokiaľ sa tieto majú účtovať.

  1. Pokiaľ v Zmluve/Dohode/Objednávke (vrátane týchto VOP) nie je výslovne dohodnuté inak, je Klient povinný zaplatiť za všetky Služby dojednané v Zmluve/Dohode/Objednávke, bez ohľadu na skutočnosť, či a v akom rozsahu boli Klientom skutočne využité.
  2. Pokiaľ zo Zmluvy (vrátane týchto VOP) nevyplýva výslovne inak, je Klient povinný

uhradiť 50% – 100 % ceny dojednaných Služieb ešte pred ich poskytnutím, spravidla

bezprostredne po ich objednaní, v prípade stravovacích Služieb spravidla bezprostredne po ich poskytnutí. Služby je možné zaplatiť prevodom z bankového

účtu, debetnou alebo kreditnou kartou alebo úhradou na základe zálohovej faktúry, alebo cez registračnú pokladnicu. Platobné údaje sú uvedené na zálohovej faktúre, alebo v platobnej bráne na realizáciu platby kreditnou/debetnou kartou, alebo bankovým prevodom.

  1. Ak je predmetom Zmluvy/Dohody/Objednávky poskytnutie výlučne alebo prevažne tretích Služieb a v Zmluve/Dohode/Objednávke nie je výslovne dojednané inak, stáva sa Poskytovateľ viazaný Zmluvou/Dohodou až úhradou 100 % ceny dojednaných Služieb zo strany Klienta.
  2. Ak je predmetom Zmluvy/Dohody/Objednávky poskytnutie Služieb v súvislosti s organizáciou Podujatia/Eventu a v Zmluve/Dohode/Objednávke nie je výslovne dojednané inak, stáva sa Poskytovateľ viazaný Zmluvou až úhradou 50% – 100% ceny dojednaných Služieb zo strany Klienta; dovtedy je Poskytovateľ oprávnený ponúkať Klientom objednané, no v lehote splatnosti neuhradené Služby spojené s Podujatím iným záujemcom, pričom sa vylučuje zodpovednosť Poskytovateľa za akýkoľvek následok spôsobený Klientovi tým, že došlo k obsadeniu ním objednaných, no v lehote splatnosti neuhradených kapacít na poskytnutie Služieb spojených s Podujatím.
  3. Cena Služieb bude Poskytovateľom vyúčtovaná faktúrou vystavenou v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi.
  4. V prípade omeškania Klienta s úhradou jeho peňažných záväzkov voči Poskytovateľovi vzniknutých na základe alebo v súvislosti so Zmluvou, je Poskytovateľ oprávnený požadovať od Klienta zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % denne z dlžnej sumy za každý deň omeškania. 
  5. Klient nie je oprávnený bez písomného súhlasu Poskytovateľa započítať voči

pohľadávke Poskytovateľa akúkoľvek splatnú a/alebo nesplatnú peňažnú pohľadávku.

  1. Na žiadosť Klienta môže Poskytovateľ vydať darčekový poukaz na poskytnutie Služieb.
  2. Darčekový poukaz môže byť uplatnený počas doby jeho platnosti, a to na poskytnutie Služieb, ktoré sú v ňom uvedené. Ak darčekový poukaz neobsahuje identifikáciu Služieb, na ktorých využitie môže byť použitý, darčekový poukaz možno použiť na akékoľvek Služby. Nevyčerpanú sumu darčekového poukazu nie je možné vymeniť za peniaze.
  3. Darčekový poukaz možno využiť len do termínu, ktorý je na ňom uvedený. Márne

uplynutie tohto termínu má za následok zánik platnosti darčekového poukazu a nemožnosť ďalšieho využitia Služieb na jeho základe.

  1. Klient nemá nárok na vrátenie finančných prostriedkov za zakúpené a zaplatené

darčekové poukážky na akékoľvek hotelové Služby.

  1. Bez ohľadu na spôsob úhrady ceny Služieb zo strany Klienta, refundácia zo strany

Poskytovateľa, ak má na ňu Klient nárok v zmysle Zmluvy (vrátane týchto VOP), je vykonaná vždy bankovým prevodom z účtu Poskytovateľa. Poskytovateľ je oprávnený

ponížiť svoje peňažné plnenie o všetky náklady, ktoré mu vznikli v príčinnej súvislosti s pôvodnou úhradou Klienta (bankové poplatky, poplatky za služby pri platbách kartou,

iné poplatky spojené s úhradou a pod).

 

  1. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, STORNO PODMIENKY

 

  1. Klient má právo odstúpiť od Zmluvy len za podmienok uvedených v týchto VOP, 

pokiaľ zo všeobecne záväzného právneho predpisu alebo zo Zmluvy výslovne nevyplýva právo Klienta odstúpiť od Zmluvy aj z iného dôvodu.

 

  1. a) bez poplatkov v prípade, že odstúpi od Zmluvy/Dohody/Objednávky najneskôr v 30. deň predchádzajúci dňu začiatku Podujatia/Eventu/Služby
  2. b) za (storno) poplatok vo výške 50 % ceny Služieb tvoriacich predmet Zmluvy/Dohody/Objednávky v prípade odstúpenia od Zmluvy/Dohody/Objednávky 14. deň predchádzajúci dňu začiatku Podujatia/Eventu/Služby
  3. c) za (storno) poplatok vo výške 100 % ceny Služieb tvoriacich predmet Zmluvy/Dohody/Objednávky v prípade odstúpenia od Zmluvy/Dohody/Objednávky menej ako 7 dni predchádzajúcich dňu začiatku Podujatia/Eventu/Služby 

 

Storno poplatok podľa predchádzajúcej vety predstavuje paušalizovanú náhradu

Poskytovateľa za márnu rezerváciu Služieb v prospech Klienta a zároveň kompenzáciu za ujmu, ktorá mu bola spôsobená nemožnosťou ponúkať Klientom rezervované Podujatia/Eventu iným záujemcom.

 

V prípade, že Klient odstúpi od Zmluvy/Dohody/Objednávky v čase, kedy Poskytovateľ už vynaložil alebo sa vo vzťahu k svojim dodávateľom zaviazal vynaložiť náklady spojené s konaním Podujatia/Eventu na obstaranie stravy, nápojov, technického alebo iného vybavenia, prípadne akékoľvek iné náklady súvisiace s Podujatím/Eventom, ktoré Poskytovateľ nevie použiť inak, je Klient povinný Poskytovateľovi tieto náklady nahradiť v celom rozsahu.

 

  1. Poskytovateľ je oprávnený bez ďalšieho započítať svoj nárok na zaplatenie storno

poplatku oproti pohľadávke Klienta na vrátenie už zaplatenej ceny stornovaných

Služieb.

  1. Okrem iných dôvodov vyplývajúcich zo Zmluvy/Dohody/Objednávky (vrátane týchto VOP) alebo všeobecne záväzného právneho predpisu je Poskytovateľ oprávnený odstúpiť od Zmluvy aj z dôvodu, že:

 

  1. a) sa Klient dostal do omeškania so zaplatením ceny Služieb podľa Zmluvy,
  2. b) ak sa splnenie záväzkov Poskytovateľa stane nemožným z dôvodov spočívajúcich v prekážke, ktorá nastala nezávisle od vôle Poskytovateľa a bráni mu v splnení jeho

povinností vyplývajúcich zo Zmluvy/Dohody/Objednávky, ak nemožno rozumne predpokladať, že by Poskytovateľ túto prekážku alebo jej následky odvrátil alebo prekonal,

  1. c) Klient alebo Hosť/Hostia požívajúci Služby na základe Klientom uzatvorenej Zmluvy/Dohody/Objednávky sa v zariadení správajú tak, že porušujú všeobecne záväzné právne predpisy, alebo ustanovenia Zmluvy/Dohody/Objednávky (vrátane týchto VOP), porušujú dobré mravy (najmä konanie poškodzujúce majetok Poskytovateľa alebo iných Hostí, prípadne iné konanie zasahujúce do práv a právom chránených záujmov Poskytovateľa alebo iných Hostí) a od tohto konania neupustili ani napriek výzve pracovníkov zariadenia.
  2. V prípade, že Poskytovateľ odstúpi od Zmluvy počas poskytovania Služieb, je oprávnený požadovať, aby Hostia, ktorým boli Služby na základe zrušenej Zmluvy/Dohody/Objednávky poskytované, zariadenia okamžite opustili.

 

  1. OSOBITNÉ USTANOVENIA

 

  1. Poskytovateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú na vnesených alebo odložených veciach Host.
  2. Pokiaľ v Zmluve/Dohode/Objednávke nie je dohodnuté inak, poskytnutie možnosti parkovania motorového alebo nemotorového vozidla Hosťa (ďalej spolu len „vozidlo“) na pozemkoch priľahlých k zariadeniu je spoplatnené podľa aktuálneho cenníka vlastníkom zariadenia, alebo mestom Bratislava. 

Poskytovateľ nezodpovedá za žiadnu škodu spôsobenú na vozidle, vrátane škody spôsobenej v dôsledku vyššej moci, krádežou vozidla, či odcudzením vecí odložených vo vozidle. Pokiaľ v Zmluve nie je dohodnuté inak, miesto na parkovanie vozidla nie je možné vopred rezervovať.

  1. Fajčenie je dovolené len vo vyhradenom priestore zariadenia. V ostatných priestoroch zariadenia, vrátane všetkých vnútorných prevádzok, je fajčenie zakázané.
  2. V priestoroch zariadenia nesmie Hosť používať vlastné elektrické spotrebiče s príkonom nad 1000 W, ibaže ide o použitie bežnej spotrebnej elektroniky – napr. Mobilný telefón, notebook, tablet a pod.
  3. Hosť nie je oprávnený v ktorejkoľvek časti zariadenia premiestňovať akékoľvek zariadenie, či robiť akékoľvek iné úpravy, na ktoré nezíska predchádzajúci písomný súhlas Poskytovateľa.
  4. Za bezpečnosť maloletých Hostí zodpovedá po celý čas pobytu v zariadení dospelý Hosť, ktorý ho sprevádza.
  5. Do zariadenia nesmú byť vnášané žiadne látky a materiály nebezpečnej povahy, vrátane výbušnín, streliva, žieravín, jedov, toxických látok, infekčných alebo rádioaktívnych materiálov, drog a ich prekurzorov.
  6. Nájdené veci sa v zariadení uskladňujú maximálne po dobu šesť mesiacov. Po uplynutí doby uvedenej v predchádzajúcej vete budú nájdené veci zanedbateľnej hodnoty (do 20,- eur za ks) znehodnotené. Iné veci budú odovzdané príslušným orgánom, ak budú ochotné vec prevziať, inak s nimi bude naložené ako s vecou zanedbateľnej hodnoty. Nie je povinnosťou Poskytovateľa vyhľadávať majiteľa nájdenej veci. Hosť, ktorý je majiteľom stratenej veci je povinný sám z vlastnej iniciatívy zistiť, či sa medzi nájdenými vecami nenachádza vec v jeho vlastníctve. Uvedené neplatí, ak nájdená vec, resp. jej príslušenstvo umožňuje zistiť majiteľa bez vynaloženia neprimeraného úsilia.

 

  1. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

 

  1. Osobné údaje poskytnuté v procese rezervovania Klientom budú spracované v súlade so zákonom Slovenskej republiky č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi.

Poskytnuté osobné údaje budú Poskytovateľom spracované v informačnom systéme

agendy poskytovania služieb v prevádzkach Poskytovateľa tvoriacich zariadenie, a to pre potreby zabezpečenia rezervácie vybraných služieb, zúčtovania, poskytnutia a evidencie vzájomných plnení poskytovaných na základe Zmluvy/Dohody/Objednávky. Osobné údaje budú poskytované alebo sprístupňované tretím stranám iba na základe právnych predpisov. Osobné údaje môžu byť tiež za podmienok stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi sprístupnené osobám, ktoré pre Poskytovateľa zabezpečujú správu, prevádzku alebo servis jednotlivých systémov využívaných na spracúvanie osobných údajov.

  1. Rezervovaním služby v systéme udeľuje Klient Poskytovateľovi v zmysle § 13 ods. 1 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, súhlas na spracovanie osobných údajov, ktoré dobrovoľne uviedol v rozsahu uvedenom v objednávke, formulári (meno, priezvisko, adresa, email, dátum narodenia, telefónne číslo) na marketingové účely; najmä na zasielanie obchodných a reklamných materiálov (napr. „newslettrov“). Svoj súhlas na spracovanie osobných údajov na marketingové účely môže Klient kedykoľvek odvolať, to napr. kliknutím na link „odhlásiť sa z odberu newslettra“ alebo písomne na kontaktných adresách Poskytovateľa.

 

  1. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

 

  1. Právne vzťahy medzi Klientom a Poskytovateľom, prípadne medzi Poskytovateľom

a Hosťom sa spravujú ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky.

  1. Klienti alebo Hostia, ktorí sú spotrebiteľmi, sú oprávnení uplatniť reklamáciu Služieb , alebo elektronicky na adrese event@fogamo.sk.
  2. Spory medzi Klientom a Poskytovateľom, prípadne medzi Poskytovateľom a Hosťom budú s konečnou platnosťou riešené pred všeobecnými súdmi Slovenskej republiky.
  3. VOP sú umiestnené na stránke FoGaMo www.fogamo.sk.
  4. Tieto VOP sú účinné od 1.5.2025. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeny týchto

VOP, ktorá bude účinná dňom vydania nového znenia VOP a zverejnenia na stránke

zariadenia www.fogamo.sk.




V Bratislave, dňa 1.5.2025